İade ve İptal Koşulları

MARALFALFA TARIM HAYVANCILIK SANAYI VE TICARET LIMITED SIRKETI satın aldığınız ürünleri aşağıdaki koşullar çerçevesinde kolayca iade edebilirsiniz.

– Satın aldığınız ürünleri teslim tarihi itibari ile 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.

– Talebinizi [email protected] adresine veya +90 532 799 0735 nolu müşteri hizmetleri hattımıza iletebilirsiniz.

– İade edilecek ürünlerin orijinal koli ve ambalajı bozulmamış olmalıdır.

– İade işlemi çerçevesinde oluşacak nakliye masrafı alıcıya aittir.

– Müşteri temsilcilerimiz size talepleriniz hakkında yardımcı olacaklardır.

– Ürününüzü müşteri temsilcilerimizin size belirteceği adrese orijinal ambalajında ulaştırmanız gerekmektedir.

– İade koşullarına uygun olarak yapılan iadelerde, ödediğiniz tutarın hesabınıza veya kredi kartınıza aktarılması ortalama 7 gündür

-Tüm kontrollere rağmen elde olmayan sebeplerden dolayı ürün kalitesinde standartlara uygunsuzluk tespit edildiğinde, çeliğin/fidenin satıldığı üretim tarihindeki satış bedeli ya da aynı değerde çelik/fide verilecektir.

-Tarla hastalıklarının ya da kullanıcı hatasından dolayı ortaya çıkabilecek verim düşüklüğü, şekil bozukluğu ve benzeri durumlar görüldüğünde zarar-ziyan ve tazminat talebi kesinlikle kabul edilmez.

Özel Durumlar

ALICININ ÜRÜNÜ KONTROL ETME YÜKÜMLÜLÜĞÜ:

Alıcı, sözleşme konusu mal/hizmeti teslim almadan önce muayene edecek; ezik, kırık, ambalajı yırtılmış vb. hasarlı ve ayıplı mal/hizmeti kargo şirketinden teslim almayacaktır. ALICI, teslim sırasında yaptığı kontrolde saptadığı hasarları tutanak ile birlikte kargo görevlisine teslim etmelidir. Teslim alınan mal/hizmetin hasarsız ve sağlam olduğu kabul edilecektir. Gümrük ve Ticaret Bakanlığı Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği’nin 15. Maddesinde belirtilen istisnai sebeplere istinaden, canlı bitkiler çabuk bozulabilen ürünler olarak sınıflandırıldığından ALICI’nın cayma hakkı bulunmamaktadır.

ALICI’nın siparişi teslim edilmek üzere geldiğinde, kargo yetkilisi eşliğinde paketini açmalı, ürünü kontrol etmelidir. Özellikle ezilmiş, yırtılmış, açılmış veya ıslanmış paketlerde bunu yapması çok önemlidir. Beklenmedik bir durumda, sorunlu ürünle karşılaşırsa paketi teslim almayıp, kargo yetkilisine tutanak tutturarak kargo şirketi tarafından tarafımıza iade edilmesini ALICI’ nın sağlaması gerekmektedir.

-Ürün tahrip edilmiş, herhangi bir şekilde kullanımdan dolayı zarar görmüş ve ürünün orijinal ambalajı zarar görmüş olursa iadesi kabul edilmemektedir.

-ALICI, ürünü teslim aldığı andaki durumu ile geri vermekle ve ürünün kullanımdan kaynaklanan ticari kaybını ödemekle yükümlüdür.

-Ürünün iadesi gerçekleşmesi için, varsa hediyesi ve ürünün bütün parçaları ve aksesuarları, ambalajı hasarsız ve tam olarak orijinal paketleri ile birlikte geri gönderilmesi gerekir.

-Teslimattan sonraki 14. günü aşan sürelerde Genel Prosedür uygulanır, cayma hakkı ile iade söz konusu olamaz.

-ALICI’ nın, aldığı her tür ürünün ancak ambalajı açılmamış, bozulmamış, kullanılmamış ve denenmemiş olduğu durumda iadesi kabul edilir.